Pankkiasioiden helppoa hoitoa kotisohvalta käsin!


// Kaupallinen yhteistyö POP Pankki //

Kiinnostaako sinua pankkiasioiden helppo hoito ihan kotisohvalta käsin? Sinulla olisi mahdollisuus keskustella talousasioista itselle tutussa ympäristössä ammattitaitoisen asiantuntijan kanssa. Voisit hoitaa pankkiasioita nopeasti ja helposti ilman, että sinun pitäisi juosta kiireessä pankkikonttorille.

Minulle tarjoutui mahdollisuus tutustua juuri tälläiseen matalankynnyksen pankkiasiointiin netin kautta. Tänä päivänä asioinnin helppous korostuu monessa asiassa.  POP Pankin Verkkohetkessä voit keskustella kaikista sinulle tärkeistä ja ajankohtaisista asioista vaivattomasti vaikka kotisohvalta käsin. Verkkohetken aikana voit hoitaa niin POP Taloushetket kuin lainaamisen, säästämisen ja sijoittamisen asiat. Mikä tärkeintä sinulla on mahdollisuus keskustella ihan oikean ihmisen kanssa ja näin sinut kohdataan yksilöllisenä asiakkaana.


POP Taloushetki on POP Pankin kehittämä talouspalvelu, jossa voit yhdessä pankin asiantuntijan kanssa käydä läpi nykytilanteesi, tulevat muutokset ja tavoitteet tulevaisuudelle. Tutustuminen Taloushetkeen oli minulle luonnollinen valinta oman elämäntilanteeni huomioiden. POP Verkkohetken kautta voit hoitaa myös kaikkia perheesi pankkiasioita.

Taloushetken keskustelun tarkoituksena on selvittää tavoitteesi ja etsiä taloudelliset ratkaisut niiden saavuttamiseksi ja vastoinkäymisiin varautumiseksi. POP Taloushetki voidaan järjestää joko konttorivierailuna tai POP Verkkohetken avulla. Me toteutimme POP Taloushetken tottakai tällä kertaa netissä poikkeuksellisten olosuhteiden vuoksi. POP Verkkohetken voi toteuttaa ihan missä vain, missä sinulla on mahdollisuus rauhalliseen keskusteluun. Näin helppoa ei ole pankissa asiointi ollutkaan. Voit asioida pankissa vaikka villasukat jalassa ja keskustella pankkiasioistasi luottamuksellisesti kylpytakki päällä.

Verkkohetki on helppo toteuttaa netissä joko omalla tietokoneella tai mobiilissa. Itse koin tilanteen turvalliseksi ja palvelusta jäi hyvin henkilökohtainen asiakaskokemus. Tämän päivän teknologia mahdollistaa ammattitaitoisen asiakaskontaktin ilman fyysistä tapaamista. Ihan kuin olisin keskustellut toimihenkilön kanssa kasvokkain. Mikä tärkeintä voit tutustua POP Pankin Verkkohetkeen vaikka et olisi vielä pankin asiakas. Verkkohetki-videoneuvottelun kautta voit keskustella POP Pankin asiantuntijan kanssa mistä tahansa pankkiasiasta vaikkapa asuntolainasta.


Lämminhenkisisessä keskustelussa kävimme läpi sijoitustavoitteitani sekä nykyistä taloudellista tilannettani. Näin kartoitimme sen, mikä on realistinen summa kuukausittaiseen sijoittamiseen. Näin varmistimme, että tavoite on saavutettavissa eikä se rasita taloutta.

Soveltuvuusarvioinnin avulla selvitimme;
  • sijoituskokemukseni
  • eri sijoituspalveluiden tuntemus
  • sijoitusajanjakson pituus
  • suhtautuminen sijoitusriskiin
  • Sijoittamisen ja säästämisen tarkoitus ja tavoite
Näin minulle muodostui Sijoittajan profiili; Olen keskimääräistä maltillisempi sijoittaja. Olen valmis ottamaan maltillista riskiä ja tavoittelemaan keskimääräistä matalampaa tuottoa. Tavoitetuottoni on n. 3,5% vuositasolla.

Sijoituksien tavoiteallokaatioksi muodostui;
  • 25% Lyhyt korko ja käteinen
  • 35% Pitkä korko
  • 30% Osake
  • 10% Reaalomaisuus
POP Pankin monipuolisesta rahastosalkuista löytyivät hyvät vaihtoehdot maltilliseen säästämiseen ja sijoittamiseen.


Poikkeuksellinen kevät on tuonut meidät uusien ja yllätyksellisesten asioiden eteen. Säästämisen arvostus on noussut. Keskustelu rahasta on ollut rohkeampaa. Ilokseni olen seurannut varsinkin nuoremman polven naisten esiinmarssia, kun puhutaan sijoittamisesta ja säästämisestä.

Ammattilaisen kanssa käyty keskustelu avasi silmiäni ja kirkasti omia tavoitteitani säästämisen ja sijoittamisen saralla. Sain hyödyllistä lisäinfoa sijoittamisen mahdollisuuksista ja siitä mitä minun kannattaa tehdä juuri nyt. Oman talouden suunnitteluun ammattilainen tuo aina jotain uutta, mitä et itse osaa ajatella. Huomasin, että oma tietämykseni eri säästämismahdollisuuksista kaipasi pikaista päivitystä.

Olen aina arvostanut pankkiasioinnissa henkilökohtaista palvelua. Olin positiivisesti yllättynyt toimivasta asiakaspalvelukokemuksesta näin ruudun välityksellä. Sain henkilökohtaista palvelua ja toimihenkilö oli läsnä ihan minua varten. Hän perehtyi ammattitaitoisesti tilanteeseeni ja löysimme toimivan ratkaisun säästämisprojektiini. En yhtään ihmettele, että POP Pankki on valittu Suomen parhaaksi pankiksi jo kahdeksan kertaa riippumattoman EPSI Ratingin tutkimuksessa. Verkkohetkessä korostuivat POP Pankin visio olla henkilökohtaisen ja digitaalisen palvelun toimiva yhdistelmä sekä parhaan asiakastyytyväisyyden ja nopean päätöksenteon pankki. Henkilökohtaisuus ja paikallisuus korostuivat verkkokohtaamisessa. Paikallisessa pankissa sinä tunnet hyvin oman pankin toimihenkilöt ja päätökset tehdään paikallisesti.

Ensimmäiset askeleet on otettu kohti tavoitteita ja näin olen varautuneempi tulevaisuuden haasteisiin. Enpä olisi uskonut, että pankkiasioiden hoito voisi olla näin helppoa kotisohvalta käsin!


Minkälaisia säästötavoitteita sinulla on ja oletko jo tehnyt konkereettisia päätöksiä niiden suhteen?

-tuulanneli

8 kommenttia

  1. Tämä taitaa olla melko arkipäivää kaikilla isommilla pankeilla, tekee kyllä mukavan helppoa isommistakin pankkiasioista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä teknologian hyödyntäminen on tärkeää jokaisessa pankissa.

      POP Pankin Verkkohetkessä keskustelet henkilökohtaiset kasvotusten oikean ihmisen kanssa. Henkilökohtaista palvelua tutun pankkitoimihenkilön kanssa.

      Poista
  2. Itselläni ei varsinaisia konkreettisia tavoitteita säästöjen tiimoilta ole, tärkeää vain olla tarpeeksi jemmarahaa ettei taloudellinen romahdus heti vie ihan täysin konkurssiin.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä kevät on opettanut meille jokaiselle uutta suhtautumista moneen asiaan. Itselleni on tullut tärkeäksi juuri varautuminen tulevaisuuteen. Kevät on opettanut sen, että koskaan ei tiedä mitä tapahtuu!

      Poista
  3. Mun ensimmäinen pankki oli pop pankki! 😁 Hyviä muistoja, 10 vuotiaana sain oman tilin ja sitten aina asioin yksin tutun rouvan kanssa kun vein rahaa tililleni. Hieman oli haasteita kun poppia ei ollutkaan nykyisessä kotikaupungissa, olisi ollut tuollaiselle verkkohetkelle käyttöä. 😊 lopulta meidän pop yhdistyi OPn kanssa. Tällä hetkellä kun olen vielä pienimmän kanssa kotona, ei mitään suuria säästö- tai sijoitussuunnitelmia ole. Mutta tavoitteena kuitenkin olla harkitseva rahankäyttäjä niin että jos joutuu yllättäen hankkimaan rikkoutuneen kodinkoneen tilalle uutta pärjättäisiin ilman osamaksuja. 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kuulostaa hienolta! Minulle oli kanssa todella miellyttävä asiakaskokemus POP Pankin kanssa. Arvostan suuresti paikallisuutta ja henkilökohtaista palvelua. Vaikka tapasimme netissä niin, minulla oli turvallinen ja luottamuksellinen olo keskustelutilanteessa. Iso peukku hyvälle asiakaskokemukselle.

      Meillä jokaisella on eri tarpeet eri elämäntilaisessa ja onneksi jokaiselle löytyy ne toimivat tavat toeuttaa omia suunnitelmia.

      Poista
  4. Mulle on vähän hämärän peitossa POPin ja OPn ero, mutta OP tarjoaa meille vähän väliä vastaavia ehdotuksia ja on kyllä tosi näppärää kun ei tarvitse mennä konttorille hoitamaan pankkiasioita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. POP Pankki -ryhmään kuuluu 26 paikallista POP Pankkia, jotka sijaitsevat eri puolilla Suomea. Osuuspankki on oma pankkiryhmittymänsä.

      Nämä uudet toimintamallit ovat tervetulleita meidän kiireiseen arkeen!

      Poista

Koska te lukijat ja vuorovaikutus teidän kanssa on bloggaamisen
mukavampia puolia, kommentoi ja esitä kysymyksiä.

Otan ilomielin vastaan palautetta.

Professional Blog Designs by pipdig